+ Dreams, that's where I have to go.

Klockan är lite efter 9, och jag ska snart ta mitt pick och pack för att ta mig till skolan. Jag mår rätt bra för tillfället. Jag mår riktigt bra. Men samtidigt vet jag inte riktigt varför. Känns som om jag äntligen fått lägga ner en stor tung sten, jag länge burit på axlarna. Men vad den där stenen innebar, eller hur man ska förklara det, har jag ingen aning om. Kanske är det att jag vet att allt har ett slut, och en början. Att jag alltid har underbara vänner att luta mig mot, när det händer något jag inte klarar hålla för mig själv. Kanske för att jag vet att det är en ny dag imorgon, och att det alltid finns möjligheter för allt. Att jag vet att framtiden närmar sig med stora steg. Att jag vet att volleybollsäsongen snart drar igång, så att jag kan hitta tillbaka till mitt självförtroende. Kanske är det alla dessa saker sammalagt, som gör att jag mår bra just nu. Kanske.
 
Off to school, bye.
 
Bild från bröllopet. Här ser man skillnaden på grundfärgen, och mina färgade toppar, lite bättre.
Allmänt | |
Upp