+ OS, beachvolleyboll och ett kvällsdopp.

Om en timma går herrfinalen i 100m. Den ska jag minsann se. Kommer bli sjukt spännande tror jag. Bolt får nog kämpa väldigt mycket hårdare än förra OS, för att behålla titeln skulle jag tro.
Ikväll har jag minsann tagit vara på det fina vädret. Visst, det blåste lite, men vad gör det när man får spela beach med goa brudar? Dessutom efter en jobbdag, och innan ännu fler jobbdagar. Jag behövde verkligen detta! Vi mötte ett gäng taggade gubbar, (Får man kalla dom det? Män kan vi säga!) som frågade om de fick spela med oss lite. Sen hoppade vi ifrån bryggan och ner i det underbart lagom kalla/varma vattnet. Min sommar är nog fullbordad nu. Känns så i alla fall.
 
Igårkväll dessutom var jag på fest hos min fina Lovisa. Hade det himla trevligt faktiskt! Var i gamla kvarter, så gick och berättade minnen och pekade mot mitt gamla hus rakt över gatan, för alla människor jag träffade, vare sig de brydde sig eller inte.
 
Nu ska jag bädda min säng och städa upp lite. Sen är det tv-mys som gäller!
 
 
Allmänt | |
Upp