+ Allting börjar om. Jag kan börja om.

Tillbaka till vardagen.
Känns verkligen att saker och ting börjar återgå till det vanliga. Läxor och prov läggs in i kalendern, veckans sex träningar har börjat och jag känner mig redan trött. Har dock känt mig såhär i ett par dagar nu. Lite darrig typ. Sen om det beror på omställningen, det vet jag inte.
Sitter på min säng och lyssnar på Daniel Adams-Ray för omväxlings skull. Var himla längesedan nu, men texterna stämmer fortfarande lika bra, fast på andra, nya sätt. Sån musik gillar jag att lyssna på.
 
Efter skola i åtta timmar tog jag mig till min vårdcentral och blev stucken i armen. Thailand närmar sig. Eller ja, lite mer än fyra måndader kvar, men ändå.
Något annat som närmar sig är min födelsedag. Åttonde september, sjutton år. Ingen höjdarålder direkt. Men jag ser det mer såhär: "GRYMT! Bara ett år kvar tills jag fyller arton."
 
Dags att ta en powernap inför träningen. Gosigt.
 
Allmänt | |
Upp